Jak odzyskać skasowane wiadomości z WordPressa

Jak odzyskać skasowane wiadomości z WordPressa

Niezależnie od tego, czy próbujesz odzyskać usunięte wiadomości z konta pocztowego wp, czy używasz innej usługi e-mail, istnieje kilka sposobów, aby to zrobić. W tym artykule przyjrzymy się trzem metodom, których możesz użyć, aby pomóc Ci odzyskać swoje wiadomości e-mail.

Sprawdź, czy Twoja instalacja WordPressa może wysyłać e-maile

Niezależnie od tego, czy używasz nowej instalacji WordPressa, czy próbujesz naprawić problem, ważne jest, aby upewnić się, że Twoja witryna jest w stanie wysyłać e-maile. To dlatego, że e-mail jest jednym z głównych sposobów, w jaki możesz komunikować się z użytkownikami i klientami. Możesz zauważyć, że twoje e-maile nie są wysyłane prawidłowo lub możesz nie otrzymywać powiadomień, których oczekujesz. Te problemy mogą wpłynąć na sposób funkcjonowania Twojej witryny i mogą spowodować, że będziesz musiał zresetować hasła.

Jeśli masz problem z wysyłaniem e-maili, możesz spróbować kilku wtyczek. Te wtyczki pomogą Ci przetestować Twoje e-maile, aby upewnić się, że działają poprawnie.

Wtyczka WP Mail SMTP jest przyjaznym dla początkujących narzędziem, którego możesz użyć do przetestowania zdolności wysyłania swojej witryny WordPress. Ta wtyczka pozwoli Ci wysłać prostą testową wiadomość e-mail na wybrany adres i da Ci natychmiastową informację zwrotną, czy się udało, czy nie.

The check & log email plugin is another good option. Jest to darmowa wtyczka, która pozwoli Ci przetestować, czy Twoja instalacja WordPress jest w stanie wysyłać e-maile. Będziesz musiał zainstalować tę wtyczkę, a następnie zalogować się do pulpitu nawigacyjnego WordPress, aby włączyć test. Wtyczka utworzy plik tekstowy wszystkich e-maili, które zostały wysłane z Twojej witryny.

Istnieją również inne wtyczki, które można wykorzystać do przetestowania możliwości wysyłania wiadomości przez Twoją instalację WordPress. Należą do nich wtyczka Tripetto, która jest aktualizowana o poprawki błędów i nowe funkcje. Wtyczka SMTP jest również świetną opcją i pomoże Ci rozwiązać niektóre problemy z dostarczalnością, których doświadczasz.

Istnieje wiele innych wtyczek SMTP, które można zainstalować na swojej stronie internetowej WordPress, i będziesz chciał się upewnić, że wybierzesz wtyczkę, która rozwiąże Twój problem z dostarczalnością. Alternatywnie możesz spojrzeć na międzynarodowe rozwiązanie e-mailowe, które odciąży dostawę twojej poczty do strony trzeciej. Zwiększy to bezpieczeństwo Twojej poczty.

Prowadzenie rejestru wszystkich wiadomości e-mail wysyłanych z witryny WordPress

Korzystanie z dedykowanej usługi wysyłania wiadomości e-mail może pomóc w prowadzeniu rejestru wszystkich wiadomości e-mail wysyłanych z witryny WordPress. Może to być świetne narzędzie do rozwiązywania problemów i unikania folderów spamu. Oprócz pomocy w unikaniu spamu, usługi te mogą również oferować dodatkowe uwierzytelnianie.

Korzystanie z usługi poczty elektronicznej może być przydatnym narzędziem do wysyłania e-maili transakcyjnych, takich jak resetowanie hasła i aktualizacje WordPress. Mogą one jednak nadal być blokowane przez filtry antyspamowe. Aby obejść ten problem, powinieneś skonfigurować swojego hosta internetowego, aby umożliwić wysyłanie wiadomości e-mail za pośrednictwem SMTP. Jeśli Twój hosting nie oferuje tej funkcji, możesz skorzystać z serwerów SMTP Gmaila lub Hotmaila.

Innym sposobem na sprawdzenie, czy Twoja witryna jest blokowana przez filtry antyspamowe, jest przejrzenie list blokad. Adres IP Twojej strony znajdzie się na liście, jeśli filtry antyspamowe umieściły go na czarnej liście. Jeśli Twoje IP znajduje się na ważnej liście blokad, możesz skontaktować się z serwisem w celu jej usunięcia.

Możesz także spróbować użyć wtyczki bezpieczeństwa do czyszczenia swojej witryny. Może to pomóc w usunięciu złośliwego oprogramowania z Twojej witryny, które może spowodować kradzież danych i kradzież tożsamości. Jeśli Twoja strona jest zainfekowana, Google mocno się na nią uwziął.

Jeśli używasz witryny WordPress do sprzedaży produktów, WooCommerce często będzie wysyłać wiadomości e-mail dotyczące klientów i kont użytkowników. Mogą one obejmować szczegóły zamówienia i biuletyny. Jeśli prowadzisz witrynę członkostwa, może być również konieczne wysyłanie wiadomości e-mail za pośrednictwem płatnej usługi e-mail.

Jeśli używasz sklepu WordPress lub WooCommerce, prawdopodobnie będziesz miał więcej e-maili wysyłanych co tydzień. Będą to powiadomienia o nowych użytkownikach, powiadomienia o zmianie hasła i e-maile z powiadomieniami. Posiadanie tych powiadomień docierających do skrzynek odbiorczych Twoich użytkowników jest krytyczne. Nie otrzymanie tych zautomatyzowanych wiadomości e-mail może prowadzić do złego doświadczenia klienta.

Istnieje kilka usług wysyłania wiadomości e-mail dostępnych, a wiele z nich oferuje integracje API. Niektóre z tych usług oferują bezpłatny plan, który pozwala na wysłanie do 100 e-maili dziennie. Jeśli potrzebujesz wysłać więcej niż to, możesz uaktualnić do płatnego planu.

Napraw formularz kontaktowy nie wysyłający wiadomości e-mail problem

Często problemem, z którym borykają się ludzie, jest formularz kontaktowy nie wysyłający wiadomości e-mail. Problem może być związany z wieloma czynnikami, w tym wtyczką, której używasz, serwerem hostingowym lub funkcją poczty PHP. Niezależnie od przyczyny, istnieje kilka sposobów na naprawienie problemu.

Po pierwsze, powinieneś sprawdzić swoje ustawienia SMTP, aby upewnić się, że są one skonfigurowane poprawnie. Zmniejszy to szansę na to, że Twój e-mail wyląduje w folderze spamu. Podobnie, powinieneś upewnić się, że nie używasz fałszywego adresu e-mail w polu “Od” lub “Do”.

Możesz również skorzystać z narzędzia do testowania poczty elektronicznej innej firmy, aby sprawdzić wysyłalność swojej witryny. Niektóre wtyczki WordPress zawierają narzędzie, które pozwoli Ci przetestować Twoje e-maile.

Inną opcją jest przetestowanie swojej witryny WordPress za pomocą usługi takiej jak SendGrid. Będziesz jednak musiał dodać ustawienia DNS do swojej domeny. Wtedy będziesz mógł przetestować funkcjonalność swojego formularza.

Jeśli nadal masz problemy z wysyłaniem maili, rozważ przejście na inną wtyczkę do formularzy treści. Pozwoli Ci to zaoszczędzić na konieczności rozwiązywania problemu. Gdy już to zrobisz, będziesz mógł używać swojej witryny do wysyłania wiadomości e-mail do różnych celów.

Jeśli nadal masz problem z formularzem kontaktowym nie wysyłającym wiadomości e-mail, możesz mieć źle skonfigurowany lub nieprawidłowy adres e-mail. Możesz ręcznie wprowadzić nowy adres e-mail lub edytować obecny adres e-mail.

Na koniec możesz spróbować przetestować swoje e-maile za pomocą wtyczki SMTP. Te wtyczki są zwykle dołączone jako część twojego motywu lub jako część twojego pakietu hostingowego. Możesz wtedy przetestować wysyłalność swojej witryny za pomocą tej wtyczki SMTP, aby sprawdzić, czy twoje e-maile docierają do użytkowników.

Niezależnie od tego, czy używasz wtyczki formularza WordPress, czy usługi takiej jak SendGrid, możesz użyć funkcji testowych, aby sprawdzić, czy twój formularz działa. Możesz także przetestować funkcjonalność swojej wiadomości e-mail za pomocą funkcji Elementor Form Submissions.

Mam nadzieję, że te wskazówki pomogą Ci naprawić Twój formularz kontaktowy WordPress nie wysyłający wiadomości e-mail. Jeśli nadal masz problemy, być może będziesz musiał porozmawiać z dostawcą usług hostingowych, aby upewnić się, że sam nie powodujesz problemu.

Generowanie hasła do aplikacji Zoho

Korzystanie z haseł do aplikacji Zoho to świetny sposób na ochronę konta, jeśli zostało ono naruszone. Metoda ta jest szczególnie ważna w przypadku kont cyfrowych. Ponieważ 65% Amerykanów używa tego samego hasła do wielu kont, ważne jest, aby tworzyć silne, unikalne hasła.

Aby wygenerować hasło do aplikacji Zoho, musisz skonfigurować swoje konto Zoho. Możesz to zrobić na kilka sposobów. Jeśli Twoje konto jest kontem roboczym lub szkolnym, będziesz musiał skonfigurować uwierzytelnianie dwuskładnikowe. Będzie to wymagało wprowadzenia hasła jednorazowego i kodu weryfikacyjnego.

Możesz także dodać Zoho do swoich kont Google, Facebook, LinkedIn i Microsoft. Konta te można następnie połączyć z kontem Zoho Vault. Po zalogowaniu się użytkownik będzie miał dostęp do swoich haseł w witrynie Zoho oraz za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Za pomocą aplikacji można również udostępniać hasła innym osobom.

Podczas pierwszej konfiguracji konta Zoho Vault zostaniesz poproszony o utworzenie hasła głównego. Jest to podstawowe zabezpieczenie konta. Hasło główne musi być unikalne. Musi to być długie, silne hasło. Powinno być inne niż Twój adres e-mail, imię i nazwisko oraz numer telefonu. Musi mieć co najmniej osiem znaków. Będziesz musiał również utworzyć klucz szyfrowania. Następnie możesz rozpocząć autouzupełnianie haseł.

Możesz skonfigurować swoje konto Zoho tak, aby zawierało niestandardową domenę śledzącą. Dzięki temu będziesz mógł zobaczyć listę raportów aktywności. Będziesz miał również możliwość włączenia funkcji “warmup” Zoho. Dzięki temu zostanie wysłane przypomnienie o haśle.

W zależności od systemu poczty elektronicznej, proces tworzenia hasła do aplikacji może się różnić. Będziesz musiał wprowadzić nazwę aplikacji, adres e-mail i hasło. Po wygenerowaniu hasła, możesz je wkleić do odpowiedniej aplikacji.

Klient Zoho Vault jest łatwy w obsłudze. Posiada pięć kategorii, w tym: Moje konto, Moje grupy użytkowników, Moje hasła, Import z przeglądarek internetowych oraz Hasła do aplikacji. Możesz łatwo dostosować długość swoich haseł. Dostęp do Zoho Vault wymaga płatnej subskrypcji. Można również zapisać się na bezpłatną wersję próbną.


Podobne tematy

0 Shares:
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You May Also Like
Jak odzyskać dane z karty pamięci
Czytaj Dalej

Jak odzyskać dane z karty pamięci

Odzyskanie zdjęć, które znajdują się na karcie pamięci może być trudnym zadaniem. Na szczęście istnieje kilka programów, które…
Jak odzyskać klucz Windows
Czytaj Dalej

Jak odzyskać klucz Windows

Niezależnie od tego, czy zapomniałeś hasła do systemu Windows, czy przypadkowo je usunąłeś, istnieje kilka sposobów na odzyskanie…
Jak odzyskać Pit dla telefonów Samsung
Czytaj Dalej

Jak odzyskać Pit dla telefonów Samsung

Na szczęście istnieje kilka sposobów na odzyskanie pitu dla telefonu Samsung. Możesz użyć wbudowanego narzędzia do odzyskiwania Samsunga…